هر زاد بلمیک دیر
درس نامه تفکر،فلسفی تحلیلی عقل واحد،انتشارات مختومقلی فراغی؛
هر زاد بلمیک دیر؛
ترجمه اول؛
هر چیزی دانش است.
ترجمه دوم؛
هر چیزی آگاهی است.
درس نامه تفکر،فلسفی تحلیلی عقل واحد،انتشارات مختومقلی فراغی؛
هر زاد بلمیک دیر؛
ترجمه اول؛
هر چیزی دانش است.
ترجمه دوم؛
هر چیزی آگاهی است.
1- ایجاد انقلاب علمی در جهان اسلام با بینش منظم عقلانیت ریاضی
2- نهادینه کردن تئوری توسعه علمی در فرهنگ علمی کشورهای اسلامی (سوال، فرضیه، نظریه، تئوری،اصل و قانون)
3- پایین آوردن سن دانشمندان کشورهای اسلامی به 25 الی 30 سال
4- ایجاد تفاهم و دوستی در جهان بین الملل از راه علم
منشور بنیاد همگرایی تمدنها
مولف: صمد بدراق نژاد
تماس با ما:
آدرس: ایران ، استان گلستان ، شهرستان علی آباد کتول؛ خیابان بی بی شیروان؛ ترکمن صحرا؛ روستای بدراق نوری خان؛ خیابان جلال الدین محمد بلخی(مولوی)؛ خیابان عرفان ، عرفان اول؛ کدپستی ۴۹۴۸۱-۱۷۳۳۳
شماره تماس: ۰۹۹۰۶۵۲۵۰۴۵ – 09119477464
توضیح اول؛
هر زاد بِلمک دیر.
درس نامه عرفان عملی ونظری،مولف محمد عبدالصمد(صمد)، ،بدراق نژادانتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
نور حق با علم او آشکار،اراده او باعلم او استوار،مهربانی او با علم او فراگیر،وعدالت او با علم او حاکم.
توضیح اول؛
اگر تورا علم بود خدایی تو را سزاست.
درس نامه عرفان عملی ونظری ،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
با انجام هر گناهی،جهان برتو نا امن خواهد شد.
درس نامه سیاست،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی،(دردست تالیف وچاپ)؛
با انجام هر ظلمی،ترس تورا فرا می گیرد.
توضیح اول؛
حاکمان ظالم با ظلم خود،ترس را درخود می بینند.ظلم ظالمان از ترس آنان بود.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(در دست تالیف وچاپ)؛
با گفتن هر دروغی،نسبت به انسان ها بی اعتماد خواهی بود.
درس نامه سیاست،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(در دست تالیف وچاپ)؛
ظالم ترسو بود.
توضیح اول؛
ظلم ظالم از ترس بود.
درس نامه سیاست،مولف محمد عبدالصمد (صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی،(دردست تالیف وچاپ)؛
حاکمان با ظلم خود،جامعه را برخود نا امن می کنند.
درس نامه فلسفه تحلیلی عقل واحد،انتشارات مختومقلی فراغی،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد، (دردست تالیف وچاپ)؛
انسان هایی که زیاد اشک می ریزند،اشک دیگران برای آنان معنای کمتری دارد.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،انتشارات مختومقلیفراغی ،دردست تالیف وچاپ؛
دوستی برایم چنین گفت،آیا جهان بزرگ است،یا اعداد؟
درجواب گفتم جهان هر قدر بزرگ باشد،اعداد می توانند آن را به صورت مقدار بیان کنند.
توضیح اول؛
اعداد درهمه زمان ها ومکان ها حضور دارند.(قاعده ایرانی درعلم ریاضی)
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
هر زادی هرزاددا گوررسنگ؛
ترجمه اول؛
هرچیزی را درهرچیز خواهی دید.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،مولف محمد عبدالصمد(صمد)،بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
هیچ زادینگ یرینده هرزاد گوررسنگ.
ترجمه اول؛
به جای هیچ چیز هر چیزی را خواهی دید.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
سِن اوزینگی پیداسیز دا بیلسینگ،پیدالی دیرسینگ.
ترجمه اول؛
اگر تو خود را بی فایده هم بدانی،باز سودمند خواهی بود.
فرهنگ نظریه های ریاضی دانان مُسلمان،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
هر عددی را درهمه اعداد خواهی دید،همه اعداد را درهر عددی خواهی دید.
توضیح اول؛
پس خواهیم داشت،
۳=۱+۱+۱
۱+۱+۱+۱=۴
۵=۱+۱+۱+۱+۱
۱+۱+۱+۱+۱+۱=۶
از نظریه فوق بی نهایت حُکم ریاضی می توان مطرح نمود،ریاضی دانان واقعی ایران وجهان علم اهمیت آن را بیشتر درک می کنند،اما فیزیک دان دانشمند ونابغه ایرانی ترکمن جناب آقای نور الدین بدراقی وسایر دانشمندان ایرانی وجهان این نظریه را مطالعه می کنند،ایده های جدید با اختراعات جدید به ذهنشان متبادر می شود.
فرهنگ نظریه های فیزیک دانان مُسلمان،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تاليف وچاپ)؛
هر ذره ای در همه اجسام وماده ها وجود دارد،هر ماده ای درهمه ذرات وجود دارد.
توضیح اول؛
ذرات مولکول،اتم،الکترون،پروتون،نوترون،کوارک،پوزیترون وبی نهایت دیگر درهرماده ای وجود دارد،و هرماده ای از ذرات مزبور تشکیل یافته است، در آکادمی فیزیک جهان اسلام از این رویداد به وحدت ذرات تعبیر خواهیم نمود.
توضیح اول؛
اگر برای بیان نظریه فیزیک دانان مُسلمان از ریاضیات پیچیده استفاده نمایم خواهیم داشت،
X=0
توضیح اول؛
هر معادله ریاضی به ازای صفر بی نهایت جواب دارد،Xمتغیر است وهرچیزی می تواند باشد،وهرچیزی می تواندX باشد،موضوعات مطرح شده وبیان شده از نگاه فیزیکدانان واقعی ایران وجهان علم می تواند پایه واساس فیزیک نوین در جهان علم باشد،دانشمند ونابغه ایرانی ترکمن آقای نورالدین بدراقی ازمعادلهX=0،هزاران ایده جدید مطرح می کند،کار او کاری دیگر است.
توضیح سوم؛
کاربرد معادله X=0،دررشته های علوم پایه وسایر رشته ها.؛
در رشته اقتصاد به ما می گوید،منابع بی نهایت است،از هرمنبعی میتوان درموارد متعدد تولید استفاده نمود.
در رشته فلسفه،معانی بی نهایت معنی دارند وبا تعابیر متفاوت.
در رشته شیمی عناصر بی نهایت بوده به طوری که هر مهندس شیمی درآزمایشگاه براساس تلاش وزحمت خودمی تواند عنصر جدیدی را کشف وایجاد کند.
درعلم فیزیک به اندازه انرژی های موجود از انرژی های شناخته شده انرژی های جدید ی را بهره برداری کرد.
درعلوم ورزشی ورزش دربین ملل می تواند هر نوع ساختاری به خود بگیرد.
درعلوم پزشکی بیماری رویدادی خواهد بود که انواع مختلف به خود می گیرد.
درعلوم نظامی جنگ افزارها ونبرد بین قدرت ها به هرشکل ممکن وجود خواهد داشت.
درعلوم ریاضی دربحث اشکال هر شکلی که تصور کنید می تواند تشکیل شودو آن را رسم نمود.
و هزاران موارد دیگر
توضیح چهارم؛
کاربردX=0،درعلم فقه دربین مذاهب اسلامی اعم از اهل سنت وشیعیان؛
رابطه فوق درعلم فقه به ما می گوید حلال می تواند حرام شود،وحرام می تواند صورت حلال به خود بگیرد.
توضیح اول؛
گوشت کلاغ،عقاب،خوک،ومار دربین مُسلمانان حرام است،اما در زمانی که چیزی برای خوردن نباشد گوشت حیوانات نام برده شده برای رفع گرسنگی وزنده ماندن حلال است،
توضیح دوم؛
شنا در آب برای کسی که شنا نمی داند حرام است،اما بعد از یادگیری شنا شنا کردن برای او حلال می شود،خوردن قند برای همه حلال است،اما برای کسی که بیماری قندی شدید دارد،ممنوع وحرام است.
توضیح سوم؛
معادلهX=0 ,درفقه اسلامی به ما می گوید،حلال وحرام امری کاملا مطلق نیست، با توجه به شرایط تعقیر می کند،واحکام مختلف به خود می گیرد،احکام فقهی دربین ادیان توحیدی گاهی بسیار پیچیده می شود،ممکن است فتاوای مختلفی از سوی مجتهدین اسلامی صادر شود،
فرهنگ نظریه های ریاضی دانان مُسلمان،مولف محمد عبدالصمد الصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
هر شکلی تشکیل می شود (قاعده ایرانی درعلم ریاضی)
توضیح اول؛
براساس قاعده ایرانی فوق درعلم ریاضی،درعلم پزشکی خواهیم داشت،هر بیماری اندام خود را دارد وخواهد داشت،ولو اینکه انسان ها آن بیماری را نبینند،
فرهنگ نظریه های ریاضی دانان مُسلمان، مولف محمد عبدالصمد (صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
هرعددی صورت می بندد(قاعده ایرانی درعلم ریاضی)
فرهنگ نظریه های ریاضی دانان مُسلمان، مولف محمد عبدالصمد (صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(در دست تالیف وچاپ)؛
هر عددی نسبت به خود بازه ومقدار می گیرد(قاعده ایرانی درعلم ریاضی)
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی؛
درفضای بی نهایت هر چیزی اتفاق می افتد.(قاعده ایرانی درعلمفلسفه)
توضیح اول؛
درفضای بینهایت هر شکلی تشکیل می شود،هرعددی به خود بازه،مقدار ونسبت می گیرد،
توضیح دوم؛
درفضای بی نهایت هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.
توضیح سوم؛
قاعده های ایرانی درعلم ریاضی،درعلوم پزشکی نیزکاربرد دارد،مبنی براینکه هر بیماری اندام خود را دارد،اگر نظریه های فوق دراروپای غربی مطرح می شد،تبلیغات واطلاع رسانی گسترده ای می شد،اما درایران تئوری های بنیادی ومکاتب اقتصادی وفلسفه مطرح وبه صورت کتاب چاپ می شود،اما هیچ گونه بازتابی ندارد.
توضیح چهارم؛
قاعده های ایرانی فوق درعلم ریاضی،در علم اقتصاد نیز کاربرد دارد،مبنی براینکه درهر بازاری عرضه وتقاضا تشکیل می شود،هیچ بازاری بدون عرضه وتقاضا وجود نخواهد داشت،هر جامعه ای براساس نیاز ونبازمندی ها تشکیل می شود وبه وجود می آید واداره می شود،
توضیح اول؛
عرضه وتقاضای صفر،دریک خانواده،شرکت وکشور وجود ندارد،(قانون ایرانی درعلم اقتصاد)
توضیح دوم؛
هرانسانی،هر خانواده ای،هر شرکتی هرکشوری،عین نیاز است،ازنظر اقتصادی نیاز به مصرف دارد،نیاز به عرضه وتقاضا دارد.
توضیح سوم؛
هرنظام اقتصادی براساس نیاز ونیازمندی ها تشکیل واداره می شود(قانون ایرانی درعلم اقتصاد)
توضیح چهارم؛
هر عرضه وتقاضایی دریک خانواده،شرکت،ونظام اقتصادی جهانی بر اساس منفعت صورت می پذیرد(قانون ايرانی درعلم اقتصاد)
توضیح؛
سعی ما براین خواهد بود،بر اساس تئوری های بنیادی که درکشور ایران مطرح نمودیم هزاران نظریه را دراقتصاد مکتب ایرانی مطرح خواهیم نمود،درساختار نموداری سیستم مغز واعصاب انسان هر گونه نمودار اقتصادی وجود دارد،به طوری که دانشمندان بزرگ جهان درعلم اقتصاد،اقتصاد را علم نمودار ها نامیده اند.
کارها برای خدا باشد،خدا برای کار شماست.
بارها گفته ام ودوباره گویم، اگر به طرح های اقتصادی اینجانب توجه کافی شود،وبدون انحراف پیش رود درمدت ۱۰الی ۱۵ سال اقتصاد ایران را جزو ۲۰اقتصاد دنیا خواهم نمود،ریال ایران را جزو ۲۰ارز جهانی خواهیم نمود،دولت محترم آقای پزشکیان هرگونه طرح ونظریه اقتصادی لازم داشته باشد،به ایشان ارائه خواهیم نمود،به شرطی که از طرح ها ونظریه ها ی ارائه شده،منحرف نشوند،به مردم قول می دهم،بیکاری وفقر را تاحد بسیار زیادی درمدت ۱۰الی ۱۵سال درایران ریشه کن خواهیم نمود به طوری که مردم ایران چندین شغل داشته باشند،اگر دراقتصاد وعلم با موفقیت عمل کنیم،همه کشورهای اسلامی بیش ازپیش به سوی توسعه وپیشرفت حرکت خواهند نمود احتیاجی نیست مطالب خود را به آنها دیکته کنیم،همه چیز به رهبرمعظم ،رئیس جمهور ومردم ایران عزیزمان بستگی دارد،اگر به طرح های صمد بدراق نژاد توجه شود،هرگونه سوال وایراد طرح های اقتصادی پیشنهاد شده را جواب خواهم داد،کاری می کنم مثل پنبه سفید شود.
اقتصاد مکتب ایرانی،مولف محمد عبدالصمد(صمد )بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی؛
رشد،توسعه ورونق اقتصادی،هر خانواری، هرشرکتی وهر کشوری به مرور وتدریجی اتفاق می افتد(قاعده ایرانی درعلم اقتصاد)
صمد بدراق نژاد به مردم ایران می گوید،ریال را با ریال ارزشمند خواهیم نمود،شاید افرادی سوال کنند چگونه ممکن است؟
درجواب خواهم گفت،آیا پول ملی مال مردم ایران وبرای مردم ایران به صورت ملی هست یا خیر؟آیا نفت ،گاز وانرژی ملی ومال مردم وبرای مردم هست یاخیر؟
اگر از طرح ها،نظریه ها واستراتژی های اقتصاد مکتب ایرانی منحرف نشوند واطراف ایجاد نشود،ودرمسیر درست آن حرکت شود،توسعه برای مردم ومردم برای توسعه را درمدت ۱۰الی ۱۵سال تحقق خواهیم داد،به طوری که اقتصاد ایران را جزو ۲۰قدرت اقتصادی درجهان خواهیم نمود.
ومن الله توفیق….
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،مولف محمد عبدالصمد (صمد)بدراق نژد،(دردست تالیف وچاپ)؛
هر چیزی اثر خود را دارد.(قاعده ایرانی درعلم فلسفه)؛
توضیح اول؛
انسان مهربان زیباست،مهربانی اثری بود که باعث زیبایی می شود.
توضیح دوم؛
علم ارزشمند بود،هرکس اهل علم باشد ارج وقرب دارد.
توضیح سوم؛
علم اثری بود که باعث ارزش ارجمندی همه انسان ها می شود.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
هرکسی نمی تواند نظریه بدهد،وهرکسی نمیتواند نظریه خود را با ریاضیات اثبات کند.
توضیح اول؛
جهان را نظریه های بنیادی انديشمندان اروپای غربی وآمریکا به صورتی که می بینیم ترسیم کرد.
توضیح دوم؛
فقط افرادی خیالباف،بی سواد،مُتوهم وبی فرهنگ نظریه را امری بدیهی وسهل الوصول می دانند،اهمیت نظریه های علمی را فقط فیلسوفان واقعی،فیزیک دانان واقعی،اقتصاد دانان واقعی،ریاضی دانان واقعی ودر نهایت دانشمندان واقعی می دانند،درک می کنند،و آن را ادامه می دهند،هیچ انسانی وهیچ کشوری نظریه را امری بدیهی نمی داند،جز افرادی که گرفتار جهل مرکب هستند،
قال الله تعالی؛
ان الله لایهدی القوم الظالمین
درس نامه سیاست، مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
کسی که علم ونظریه های علمی را ناچیز ،بی ارزش وسهل الوصول می داند،می تواند دشمن هرچیزی باشد.
هر کسی می خواهد،بی آبرو شود،با من دشمنی کند.
توضیح اول؛
انسانی هستم که با خداوند صحبت کردم،اگر دروغ گفته باشم،خداوند مرا در روز قیامت درحضور بهترین انسان ها به دوزخ بیاندازد،اگر این جملات دروغ باشد،قرآن،احادیث نبوی وهمه عرفان وفلسفه الهی اسلامی دروغی بیش نخواهد بود،وهرگز چنین نخواهد بود،قرآن حق است،وهرسخن حقی حق است.
تقاضایی که از همه بزرگان ایران وجهان اسلام دارم،جنایتکاران بشری دراستان گلستان خصوصا شهرهای گرگان وعلی آباد کتول را نابود کنیم،ما به کسی تهمت نمی زنیم
،این آقایان خانواده مرا نابود کردند،به کسی تهمت نمی زنیم،شماره تلفن این آقایان را داریم،قضات مجرم گرگانی وعلی آبادی را خودم محاکمه می کنم،این آقایان خانواده های بی شماری را نابود کردند،
به این آقایان خواهیم گفت چه کسی مغرض است،وچه کسی مومن؟
چه کسی خادم است،وچه کسی خائن؟
اگر روحانیت حاکم به این جنایات چشم ببندد برای آنان بسیار گران تمام خواهد شد،اگر به خدایی اعتقاد داشته باشند.جنایت علیه بشریت با معذرت خواهی حل نمی شود؟
خیانت به نوامیس مردم دهقان ترکمن وایران با معذرت خواهی حل نمی شود.
والله عزیز ذوانتقام
توضیح اول؛
بسیاری ازقضات مجرم که خودشان مجرم هستند وبسیاری ازخانواده های مردم دهقان ترکمن را از بین می برند.ودردادگستری استان گلستان حضور دارند مازندرانی هستند این افراد خائن به مردم دهقان ترکمن،ایران وجهان اسلام می باشند،لعنت خداوند درهمه زمان ها برآنان باشد.وخواهد شد.
ما برای سربلندی مردم دهقان ترکمن،ایران عزیزمان وجهان اسلام از جان ومال وزندگی وخانواده خود گذشتیم.
والله بصیر بالعباد
بار خدایا اگر دروجود ارزشی داشته باشم،لعنت تو بر قضات مجرم روحانیت حاکم،دشمنان مردم دهقان ترکمن وجهان اسلام باشد.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
هر زاد اوز جاینده یاخشی دیر؛
ترجمه اول؛
هرچیزی درجای خود بهترین است.
اصول ۱۰۰گانه ایرانی درعلم حسابدازی،اصل یازدهم،انتشارات مختومقلی فراغی ،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد؛
اصل یازدهم ایرانی درعلم حسابداری اِشعار می دارد هر رویداد مالی در زمان اتفاق می افتد وتاریخ گزارشگری خود را دارد.
توضیح اول؛
رویداد های مالی از حیث زمان ثبت وگزارشگری بینهایت ساختار به خود می گیرد
گزارش روزانه
گزارش هفته ای
گزارش ماهانه
گزارش سالانه
وموارد زمانی بسیار دیگرمانند ۲ساله، ۳ساله،۴ساله،۵ساله و….
اصول ۱۰۰گانه ایرانی درعلم حسابداری،اصل دوازدهم،مولف محمد عبدالصمد (صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی؛
اصل دوازدهم اِشعار می دارد،هر رویداد مالی اثر مالی وگزارشگری خود را دارد.
توضیح اول؛
اثر مالی ساختارهای زیادی درعلم حسابداری به خود می گیرد؛
اثر ترازنامه ای
اثر سود وزیانی
اثر مالیاتی
اثر گزارشگری
اثر تصمیم گیری
اثر ریالی
وسایر اثر های مالی
بخشی از نامه های سرگشاده به دکتر سید محمد خاتمی حفظه الله تعالی علیه،انتشارات مختومقلی فراغی(در دست تالیف وچاپ)؛
بارها گفته ام دوباره گویم،پیرو گزارش هایی که به اینجانب رسیده،کارهای بسیار غیر انسانی با دانشجویان دختر وخانم درشهرهای گرگان،علی آباد کتول،وآزادشهر واستان مازندران انجام می شود،شرم هم از گفتن آن شرمگین است،برای جلوگیری از حتک حرمت وزیر پا گذاشتن کرامت انسانی هر انسانی،پیشنهاد می شود،درشهرهای مزبور واستان ملزندران اجازه هرگونه جذب دانشجوی خانم ودختر برای دانشگاه های موجود لغو شد،ظرفیت جذب دانشجوی دختر برای کلیه دانشگاه های مازندران،وشهرهای گرگان،علی آباد کتول،آزاد شهر برای همه ادوار لغو شود،
بخشی از نامه های سرگشاده به دکتر سید محمد خاتمی(حفظه الله تعالی علیه)انتشارات مختومقلی فراغی،(دردست تالیف وچاپ)؛
اگر حقیقت درحقیقت گفته نشود، ظلم به حقیقت است؛
توضیح اول؛
درکشوری که به دانشجوی دختر آن به چشم فاحشه نگاه شود،دختر دانشجوی آن فاحشه شود،هزار سال دیگر نیز هیچ اتفاقی نمی افتد،اقتصاد عقب مانده، فرهنگ علمی مصرف کننده،تولید با مهندسی معکوس از پیامدهای اساسی آن خواهد بود،در زمان مناسب با روحانیت حاکم صحبت های زیادی خواهم داشت،
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی،(در دست تالیف وچاپ)؛
حقیقت درحقیقت گفته نشود،ظلم به حقیقت است.
توضیح اول؛
حقیقت برای حقیقت است.
توضیح دوم؛
حقیقت برای جریان حقیقت بود.
توضیح سوم؛
حقیقت برای ادامه حقیقت بود.
بخشی از نامه های سرگشاده به دکتر سید محمد خاتمی(حفظه الله تعالی علیه)،انتشارات مختومقلی فراغی،(دردست تالیف وچاپ)؛
بارها گفته ام ودوباره گویم،بابت مشکلات قضات خائن ومجرم گرگانی ومازندرانی که خودشان مجرم هستند،به دیوان عالی قضات کشور و،کمیسیون اصل ۹۰مجلس شکایت نمودم هیچ گونه رسیدگی نشد،حتی وکیل داشتم،درآینده نزدیک آرای کذایی ودروغین قضات خائن مازندرانی وگرگانی را می خواهم به مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی علیه نشان دهنده هیچ کس تهمت نمی زنیم،اگر نتیجه بخش نباشد،با جوان های مسلمان ترکمن قضات خائن گرگانی ومازندرانی را دردادگستری استان گلستان دستگیر خواهیم نمود،ووحشیانه آنان را نابود خواهیم کرد،به خداوندی خدا قسم،بابت صحت گفته های اینجانب
به دادنامه های ساختگی ودروغین آنان ذیل تحت شماره
۹۴۰۹۹۷۱۷۶۰۲۰۱۳۹۱
تاریخ۱۳۹۴/۰۸/۰۱۲
شماره بایگانی
۹۳۰۷۸۲۰۹۴۰۲۵۱
دادرس شعبه اول محاکم عمومی شهرستان آق قلا ،خائن ومفسد گرگانی آقای احمدی توجه فرمایید
توضیح اول؛
به کلاسه پرونده پر از دروغ افترا وخیانت به صمد بدراق نژاد از سوی قضات خائن گرگانی ومازندرانی توجه کنید؛
کلاسه پرونده
ت۴/۹۴۱۲۲۸
شماره دادنامه؛
۹۵۰۹۹۷۱۷۱۰۴۰۰۱۶۵
تاریخ۹۵/۲/۱۲
شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر استان گلستان
هیئت دادرسان
آقایان محمد رضا اصحابی وعلی رضا رضوانی مستشاران شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر گلستان
توضیح دوم؛
آقای دکتر سید محمد خاتمی به خداوندی خدا قسم، من وشما درجهان آبرو داریم،پزشکی قانونی گرگان وآقای دکتر طلایی روانپزشک اهل شهرستان گنبد بدون معاینه وبدون دلیل ،ده ها بیماری صعب العلاج را به اینجانب نسبت داده اند،اگر دراین شرایط رهبری وروحانیت حاکم از قضات خائن مازندرانی وگرگانی حمایت کند،برای روحانیت حاکم بسیار گران تمام خواهد شد،
توضیح سوم؛
آقای دکتر خاتمی ما به هیچ کس تهمت نمی زنیم اما اگر روحانیت حاکم از قضات خائن مازندرانی وگرگانی حمایت کند برای آنان بسیار بسیار گران تمام خواهد شد.ما برای سربلندی مردم دهقان ترکمن،ایران عزیزمان وجهان اسلام از جان ومال وزندگی خود گذشتیم،افتخاری جزاین برایم نیست ونخواهد بود،
والله علیم بالذات الصدور.
توضیح چهارم؛
بزرگترین مشکل ما وجوانان مسلمان باروحانیت حاکم،چنین است،به قانونی که می نویسند، معتقد نیستند،عمل نمی کنند،اجرا نمی کنند،در چنین حالتی،جمهوری اسلامی برای روحانیت حاکم ادعای خیلی بزرگی خواهد بود.
توضیح پنجم؛
افرادی به اینجانب اطلاع دادند،درپزشکی قانونی گرگان دوباره علیه صمد بدراق نژاد،پرونده سازی نموده اند،به شما وهمه مردم ایران می گویم،به تاریخ صدور رای قضات مجرم گرگانی ومازندرانی علیه صمد بدراق نژاد بسیار دقت کنید ودقت شود،درارتباط با مدارک جایگزین شده،لذا تاریخ مدراک جایگزین شده با تاریخ آرای صادر شده هیچ گونه سنخیتی نخواهد داشت.وخیانت پزشکی قانونی گرگان برای همه پیش از پیش آشکار خواهد شد.
درس نامه عرفان عملی ونظری،مولف محمد عبدالصمد (صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
توحید به زبان بود،وایمان به عمل.
توضیح اول؛
دین امری است،که باید به آن عمل شود.
توضیح دوم؛
دین با عمل زنده است،وبا دروغ می میرد.
توضیح سوم؛
آفت دین دروغ بود.
درس نامه عرفان عملی ونظری،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
.
مصطفی زمانه،وحسین زمانه من هستم.
توضیح اول؛
خداوند مرا برگزید،ودر راه دین خود استوار وهدایت نمود.
درس نامه عرفان عملی ونظری،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(در دست تالیف وچاپ)؛
کلمه الله هی العلیا
توضیح اول:
درپاکی کلمات الهی همین بس وجود نفسانی رادرجود الهی غرق کند.
توضیح دوم؛
هرکلمه ای او را به پاکی یاد می کند،حتی اعضا وجوارح انسان.
توضیح سوم؛
کلمات خدا هدایت بود،وهدایت او رحمت بود.
توضیح چهارم؛
برای هدایت ،کلمات او بزرگترین بود،وازکلمات او بالاتر کلمه ای دیگر نبود.
توضیح پنجم؛
از بُعد علم صرف ونحو عربی،کلمات خدا از بزرگی او خبر می دهد.
توضیح؛
کلمه الله،درنقش مبتدا بود.
هی العلیا،درنقش خبر.ومجرور.
توضیح اول؛
کلمات خدا از بزرگی خدا خبر می دهد،بزرگی خدا درکلمات او برای همیشه جاری بود.
توضیح ششم؛
وجود همه از وجود حق بود،وحق درهر کلمه ای حق بود.وهمه کلمات قائم به او بود.
توضیح هفتم؛
قال الله تعالی؛
وکلمه الله هی العلیا والله عزیز حکیم.
(سوره توبه آیه ۴۰)
درس نامه عرفان عملی ونظری،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
چه بسیار امت هایی که پیامبران خود را می کشتند.
توضیح اول؛
اگر به خدا ایمان دارید مسلمان باشید،اگر مسلمان باشید اهل ایمان باشید.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
الحق مع الحق.
ترجمه اول؛
حق با حقیقت است.
توضیح اول؛
اگراهل حق وحقیقت باشید حقایق درشما تحقق می یابد.
توضیح اول؛
اگر اهل حقیقت باشید حقایق درشما صورت می بندد.
توضیح دوم؛
الحق مع الحق، والحق مع الحق.
ترجمه اول؛
حق با حقیقت است،،وحقیقت با حق است.
توضیح اول؛
برای عبارت حق وحقیقت قائل به همه انسان ها وبرای همه جهان هستیم.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،مولف محمد عبدالصمد (صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
ما وجود نداریم،اما می توانیم به وجود معنا ببخشیم.
توضیح اول؛
شاید بسیاری از فلاسفه ایران وجهان با جمله فوق آشفته شوند،بخاطر بسپارید انسان با تفکر وجود داشت،وبا تفکر به عالم وجود راه می یابد،این جهان تفکر بود،و بود ما باتفکر بود.
توضیح دوم؛
تفکر به نیستی هستی می بخشد،هستی بدون تفکر نیستی بود.
توضیح دوم؛
از نظر علم ریاضی درتئوری اعداد خواهیم داشت؛
هرعددی روی بازه منفی بی نهایت،ومثبت بی نهایت پیوسته است
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،مولف محمد عبدالصمد (صمد)بدراق نژاد،نتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
اهل حقیقت بسیار اندک هستند،اما دشمنان بسیار درند
اصلاح اشتباهات تایپی؛
اهل حقیقت بسیار اندک هستند،اما دشمنان بسیار دارند،
توضیح اول؛
این جمله به شکل های مختلف بیان شده است،
نعمت ها بسیار، شکرگزران بسیار اندک.
کتاب ها بسیار اندیشمندان بسیار کم.
الحق مع الحق،و الحق مع الحق.
ترجمه اول؛
حق با حقیقت است،وحقیقت با حق است.
توضیح اول؛
جمله فوق به شکل های مختلف بیان وگفته شده است،اما معتبرترین ومشهور ترین آن چنین است،حق با حقیقت است،وحقیقت با حق است.
توضیح دوم؛
حق حقیقت است،وحقیقت با حق ،حقیقت است.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
حقیقت هر روز بزرگتر می شود.
توضیح اول؛
حقیقت هر روز از روز دیگر بزرگتر وبزرگتر می شود.
توضیح دوم؛
حقیقت هر روز معنای دیگر دارد.
توضیح سوم؛
حقیقت هر روز آوازی دیگر درجهان دارد.
توضیح چهارم؛
حقیقت هر روز به جهان معنای دیگر می دهد.
درس نامه عرفان عملی ونظری،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
تانگری یانمدا؛
ترجمه اول؛
خدا نزد من است.
ترجمه دوم؛
خدا پیش من است.
توضیح اول؛
خداوند با هر اهل علمی درهمه جهان ودر همه ملت ها،محشور ومالوف است.
توضیح دوم؛
اگر هر انسانی انسان واقعی باشد،مومن واقعی باشد، خدا جوی واقعی باشد،آیات ونشانه های خداوند را درخود درک می کند،ودرخود محقق می یابد.
قال الله تعالی؛
هر جا باشید،خداوند با شماست.
قال الله تعالی؛
از رگ گردن به شما نزدیکترم.
قال الله تعالی؛
به هر سو بنگرید،خداوند آنجاست.
توضیح دوم؛
اهل حق وحقیقت در همه جهان،همه آیات خدا را درخود می بینند.ودر خود درک می کنند.
درس نامه عرفان عملی ونظری،مولف محمد عبدالصمد (صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
انسان های شایسته ای درمدح وستایش صمد بدراق نژاد چنین گفته اند؛
کاد اَن یکون نبیا؛
ترجمه اول:
نزدیک است پیامبر شود.
توضیح اول؛
درجواب باید گفت رسول الله (صلی الله علیه وسلم)درباره علمای امت خود می گوید؛
علمای امت من مانند پیامبران بنی اسرائیل هستند.
توضیح دوم؛
همه پیامبران فرا خور زمان ومکان خود دربین امت ها،دارای معجزات ودلایل آشکار بودند.
درس نامه عرفان عملی ونظری،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
دوستی برایم چنین گفت،اسم شما محمد عبدالصمد است وبسیار زیباست،فلسفه آن چه بود؟
در جواب گفتم پدرم نام مرا صمد نام نهاد،اما داستان اسم محمد عبدالصمد برایم چنین است،شبی درعالم کشف وشهود رسول الله صلی الله علیه وسلم با جماعتی به زیارت من آمد ند،ومرا درآغوش کشید،جماعت همراه وی قلبم را شکافتند و از علم وحکمت لبریز نمودند،سپس درملکوت بال گشودند ومرا با جنود علم تنها گذاشتند،به احترام آن دیدار معنوی ومحبت به رسول الله (صلی الله علیه وسلم) نام محمد عبدالصمد را بر خود گزیدم، درنوشته هایم با آن تخلص میکنم.
درس نامه عرفان عملی ونظری،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی (دردست تالیف وچاپ)؛
بدانید عنوان والقاب بسیاری درسراسر جهان بر این حقیر از انسان های بزرگوار حمل شده است،اما خداوند مرا با عنوان مُجد اسلام می خواند،هر چند این حقیر ادعایی ندارم،اما کاری را که برای سربلندی مردم دهقان ترکمن،ایران عزیزمان جهان اسلام وبشریت باید انجام شود،انجام خواهم داد،عنوان واقعی این حقیر مُجد هزاره سوم بود،افرادی چاپلوس وخود فروخته این عنوان را به این وآن خواهند داد،بدانید آنان دشمن آشکار خدا ورسول الله (صلی الله علیه وسلم )هستند وخواهند بود.
قال الله تعالی؛
خداوند بهتر می داند،رسالت خود را کجا قرار دهد.
قال الله تعالی؛
عهد خدا به ظالمین نمی رسد.
درس نامه عرفان عملی ونظری،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ) ؛
این جملات را هرگز فراموش نکنید،
توضیح اول؛
هرحکومتی که استکبار ستیزی را تبلیغ می کند،نزدیک است،استکبار شود.
توضیح اول؛
هرکسی که علم ونظریه های علمی را ناچیز بشمارد،می تواند دشمن هر چیزی باشد.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(در دست تالیف وچاپ)؛
افراد زیادی قرآن والهیات می خوانند،اما افراد بسیار کمی مُفسر قرآن می شوند، وتفسیر می نویسند.
افراد زیادی اقتصاد می خوانند،اما افراد کمی اقتصاد دان وصاحب مکتب اقتصادی می شوند.
افراد زیادی فلسفه می خوانند واصطلاحات فلسفی را می دانند،اما افراد کمی فیلسوف وصاحب تفکر می شوند.
افراد زیادی فیزیک می خوانند،اما افراد کمی فیزیک دان می شوند.
افراد زیادی ریاضی می خوانند،اما افراد کمی ریاضی دان می شوند،ونظریه های ریاضی می دهند.
توضیح اول؛
موارد بیان شده بهترین دلیل برای تعقیر وتحول جهت،گماردن اهل دانش وبینش برای رهایی از عقب ماندگی،فقر وفلاکت وبحران اقتصادی در همه امور کشور ایران است،شناختن مشکلات اصلی اقتصادی کشور واز بین بردن موانع اصلی بحران چند ساله ایران کار اقتصادن دان واقعی است،نه اقتصاد خوانده ها.اقتصاد خوانده دراین کشور بسیار اما اقتصاد دان واقعی بسیار کم.
توضیح دوم؛
اگر تصمیم گیرندهای کشور ایران درهمه امور خصوصا دربعداقتصاد اقتصادان واقعی باشند،نقطه آغاز خوبی برای رونق اقتصادی وخروج از بحران همه جانبه ودامنگیر درکشور ایران است،وآنان به همه مردم خواهند گفت،رشد وتوسعه اقتصادی درهرکشوری تصادفی نیست،شکل گیری رشد وتوسعه اقتصادی در اقتصاد جهانی با تفکرات ونظریه اقتصادی به انضمام برنامه های اقتصادی درهمه کشور ها بسته شده وگره خورده است،اقتصاد بی برنامه درواقع کشتار ظرفیت های پیشرفت درهمه عرصه ها،خصوصا،منابع انسانی وتولید ملی هر کشوری بوده وخواهد بود.
توضیح چهارم؛
اگر اقتصاد دانان واقعی مسولیت واقعی تصمیم گیری ومدیریت کلان اقتصاد کشور را برعهده داشته باشند کارهای بدیعی درهمه امور زندگی مردم به وقوع می رسد وخواهد رسید،هر چند هیچ انسانی،هیچ خانواده ای وهیچ شرکتی وهیچ کشوری بدون انتقاد نخواهد بود،،اما کج فهمی ها وبد اندیشی ها بسیار کم خواهد شد،
توضیح پنجم؛
هر جمله ای،هرتفکری،هر برنامه ای،هر نظریه ای می تواند درعلم اقتصاد وپیشرفت هر کشوری سهیم وزیر بنای رشد وتوسعه دامنه دار در زندگی وهمه امور کشور ومردم قرار گیرد.
توضیح ششم؛
در اقتصاد مکتب ایرانی،انسان،جهان وعلوم می تواند منابع الهام بخش در ارائه وتدوین نظریات درمباحث مهم اقتصادی در همه زمان ها تداوم یابد.همچنین می تواند به عنوان سنت فکری درکشور ایران مطرح وبه آن تعمق بخشید،ومفاهیم اقتصادی آن را شکل داد ودراقتصاد جهانی دربین همه ملل مطرح نمود،سعی نمود به آن پرداخته شود.صمد بدراق نژاد چگونگی شکل گیری رشد وتوسعه اقتصادی را با مطرح نمودن مکاتب اقتصادی در درون اقتصاد مکتب ایرانی با مفاهیم اصلی علم اقتصاد در نظام بازار ،وجوامع انسانی ودولت ها از نظر اقتصادی تا حد ممکن با روابط بی چون وچرا سازمان داد وخواهد داد.
درس نامه عرفان عملی ونظری،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
دوستی برایم چنین گفت،هرکه اسرار حق آموختند،مهر کردند ودهانش دوختند؟
در جواب گفتم؛
نه تو دانی اسرار حق درازل وابد درچیست؟
سُخن سر به مهر را با دهان گفتن درچیست؟
هرچه با ایمان بگویی خوش است.
گر چه از زبان کر وکور ولا ل است.
توضیح اول؛
شعری را که دوستم برایم قرائت نمود،از نهنگ دریانوش اقیانوس معرفت حضرت مولانا،جلال الدین محمد بلخی(رضی الله عنه ورضوا عنه)بود،مراد حضرت مولانا ازبیت فوق گاهی سکوت روشنتر از بیان معرفت است،گاهی سکوت نیز حکمت بود،اما بخاطر بسپارید نور معرفت با بیان وجملات حکمت آمیز درجهان جاری می شود،وجهالت را درهمه زمان ها آواره می کند،ای عزیز تو خود می دانی پس بهترین را برگزین.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
به باور دانشمندان،وقتی یک نظریه،اصل وقانونی علمی از طرف یک دانشمند ومُحقق مطرح می شود،افراد زیادی می گویند،ما نیز آن را می دانستیم، به عبارتی برای همه بدیهی است،برای همه روشن است،برای همه سهل الوصول،ساده وآسان است.بخاطر بسپارید آنچه درجهان می بینیم قانون است،وآنچه درجهان اتفاق می افتد اصل است.
توضیح اول؛
هر چیزی که درجهان می بینیم براساس قوانین جهانی بوجود آمده،وبراساس اصول علمی درجریان است،وادامه دار می باشد.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
بارها گفته ام ودوباره گویم هرکسی نمی تواند نظریه بدهد،وهرکسی هم نمی تواند نظریه های خود را با ریاضیات ثابت کند.
توضیح اول؛
هر کسی علم ونظریه های علمی را ناچیز بشمارد،می تواند دشمن هر چیزی باشد.
توضیح دوم؛
بارها گفته ام ودوباره گویم،هزاران نظریه درعلوم پایه ورشته های اصلی مطرح نمودیم،سعی ما براین است،نظریه های مزبور را به مرور وتدریجی دراختیار مردم قرار خواهیم داد،درمراحل بعد نظریه های مزبور را به صورت کتاب ومقاله چاپ خواهیم نمود،بخاطر بسپارید ما برای سربلندی مردم دهقان ترکمن ،ایران عزیزمان وجهان اسلام از جان ،مال وزندگی خود گذشتیم،
کفی بالله وکیلا
فرهنگ نظریه های فلسفی،فلاسفه اسلامی،مولف،محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
نظریه اخلاق و زیبایی؛
اساسی ترین بحث دراین نظریه ،هر انسانی با مهربانی واخلاق زیبا خواهد بود؛
فرضیه اول؛
زیبایی نیز اکتسابی بود.
فرضیه دوم؛
اخلاق همه انسان ها را زیبا می کند.
توضیح اول؛
اخلاق هر انسانی را پسندیده می کند،چه زیباست انسان ها خود را به آن آراسته کنند.
توضیح دوم؛
آیا اخلاق مطلق است،یا نسبی(اطمینان معقول)؟
وجود اخلاق مطلق است،اخلاق وجود دارد،واین موضوع اطمینان مطلق می باشد،اما درک ما از علم اخلاق اطمینان معقول است،هر انسانی امور اخلاقی را در چیز دیگر می بیند.
فرهنگ نظریه های فلسفی،فلاسفه اسلامی،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی(دردست تالیف وچاپ)؛
نظریه اخلاق وعشق؛
اساسی ترین بحث دراین نظریه انسان های پاک زود عاشق می شوند،
توضیح اول؛
چرا انسان های پاک زود عاشق می شوند؟
عشق از بارگاه پاکی بود،هر چا انسان پاکی بیابد آن را می جوید.
توضیح اول؛
عشق دریای بی کران بود،اما با آن همه عظمت در وجود انسانی آرام می گیرد وآن را از سکون بر حذر می دارد،
توضیح دوم؛
عشق هر انسان مُکرمی را تکریم می کند.
توضیح سوم؛
عشق منزل ندارد،اما هر انسانی کیمیای محبت بجوید،عشق برای او اکسیر جاودانی می شود.
درس نامه تفکر فلسفی تحلیلی عقل واحد،،مولف محمد عبدالصمد(صمد)بدراق نژاد،انتشارات مختومقلی فراغی،(دردست تالیف وچاپ)؛
به اصول ومعانی بنیادی فلسفه انسان جهانی وجهان انسانی باکمال دقت بیاندیشید وخودتان را باور کنید،چندانکه معانی بنیادی آن افتخاری برای مردم دهقان ترکمن،ایران عزیزمان وهمه بشریت است،ارزش این جملات ومعانی آن را فیلسوفان واندیشمندان واقعی پیش از پیش درک می کنند،وبرآن پایبند هستند؛وبه دیده جان می خرند؛
اصل بنیادین اول؛
هرانسانی با انسان بودن می تواند انسان جهانی باشد.
اصل بنیادین دوم؛
هرانسانی با انسان بودن می تواند جهان انسانی را درخود بسازد.
اصل بنیادین سوم؛
هرانسانی با انسان بودن می تواند درجهان انسانی خود زندگی کند.
توضیح اول؛
درايران عارف وفیلسوف واقعی بسیار کم داریم، اگر چنین نبود این آقایان به زیارت من می آمدند ومی گفتند آقای صمد بدراق نژاد چه مشکلاتی دارید،آیا ما می توانیم کمکی کنیم؟درهرصورت هیچ انسانی بی نیاز از خدا وبندگان خوب خدا نیست ونخواهد بود.