نظریه عرضه و تقاضا و بازارهای محصول
نظریه عرضه و تقاضا و بازارهای محصول
در ارتباط با 3 مفهوم بیان شده آیا کالاهای تولید شده چقدر مطلوبیت دارد تا بتواند بر تصمیمات مصرف کنندگان در بازار تاثیر بگذارد یا خیر، عرضه و تقاضا در علم اقتصاد به عنوان یک ویژگی کمی مطرح بوده است و بکارگیری آن در بازارهای محصول علاوه بر مطلوبیت یک مفهوم نسبتی است، فراهم کردن محصول در بازار اگر بخواهد به
تصمیم گیریهای مفید تجاری و اقتصادی بیانجامد در این نگاه با ضابطه نظریه قضاوت های ارزشی درباره محصول باتوجه به روش های تولید توسط عرضه کنندگان و تنوع استفاده کنندگان اقتصاد داخلی و بازارهای جهانی بستگی دارد . تحلیل ریاضی اگر یک تابع خطی گذرنده از نقاط و باشد، ضابطه در به مثابه بازار کدام است، جواب خواهد بود. علت آن بود که ارزش های مبادلهای در بازار متغیر است . رضایت مندی و پسندیدگی تاحد زیادی اثر هزینه های تولید را خنثی می کند . نظریه عرضه و تقاضا و بازارهای محصول می تواند جایگاه بنیادی نزد شهروندان یک کشور و اقتصاد جهانی بیابد اما توسط اقتصاددانان به وضوح بسط منطقی داده خواهدشد.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.