نظریه تولید ، هزینه و تصمیم گیری بنگاه
نظریه تولید، هزینه و تصمیم گیری بنگاه :
اساس این نظریه بر این اصل استوار است به اندازه ای که بنگاه های تولیدی محصول و خدمات در رقابت با هم پیشه گان خود در کشور و اقتصاد جهانی عرضه می کنند هزینه های جاری تولید کاهی می یابد اما هزینه های سرمایه ای مانند خطوط تولید، روش های تولید با هدف رقابت با اقتصاد جهانی برای حفظ بازار مصرف با اعتبارات هزینه تحقیق و توسعه رفتار رقابتی با بازار رقابتی خواهند داشت، و چه زمانی نظریه تولید هزینه و تصمیم های بنگاه بر واحد پول ملی مردم ایران اثر می گذارد؟ هنگامی تحقق می یابد کالاها و خدمات آشکارا و غیر آشکار در فرآیند کسب درآمد و فروش مصرف شوند و مبتنی بر مفهوم سود باشند و در این معنی نظریه تعقیر ارزش و کاهش ارزش و فواید آتی استفاده از کالاها و خدمات متصور است. تحلیل ریاضی تعقیر و متغیر استفاده می کنیم، نمادهای ریاضی برای بدست آوردن این موضوع در صفحه بعد خواهد آمد
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.